baziniai pratimai
03
Kovas
2012
Share

Dauguma žmonių siekia numesti svorio, tuo tarpu kultūristai atvirkščiai – priaugti jo kuo daugiau, ir kad to priaugto svorio didžiąją dalį sudarytų solidūs-“akmeniai” raumenys. Daugeliui kyla toke klausimai: “Ką tuėčiau daryti, ką valgyti, kaip treniruotis, kad priauginčiau 15 kilogramų raumenų iki ateinančio mėnesio?”. Tai yra visiškai neįmanomas dalykas, taigi atidėkite tokias viltis į šalį ir pažiūrėkite ko jūs iš tikrųjų galite pasiekti jei darysite viską “teisingai”. Jūs norėtumėte prie to ką matote dabar veidrodyje pridėti, tarkime, 5 kilogramus raumenų. Labai gerai. Sekite ši straipsnį įdėmiai ir jei viską darysite kaip parašyta, žingsnis po žingsnio, jūs priaugsite tuos 5 kilogramus grynų raumenų. Galbūt tai atrodo nedaug, tačiau jei esate gana geroje formoje tai 5 kilogramai priaugintų raumenų turės vizualų skirtumą. Didelis vaikinas galbūt pasieks greitesnį progresą, nei mažas, o moters progresas bus lėtesnis nei vyro dėl hormonų skirtumo. Galiausiai, jūs neturėtumėte […]