pratimai prieš treniruotę
01
Sausis
2010
Share

Tempimo pratimai, lankstumo lavinimo pratimai konkrečioms kūno dalims Priekinę šlaunų dalį 1. Atsistokite netoli sienos ir atsiremkite į ją delnu 2. Stovėdami tiesiai ranka suimkite pėdos viršutinę dalį 3. Traukite kulną sėdmenų link 4. Išlaikykite šią padėtį 10-20 s Kaklą 1. Atsisėskite ar atsistokite nuleidęs atpalaiduotas rankas 2. Švelniai lenkite galvą į priekį, kad ištemptumėte sprandą 3. Išlaikykite padėti 5 s Krūtinę 1. Atsistokite ir uždėkite rankas truputį aukščiau klubų; alkūnės atgal 2. Švelniai pasitempkite į priekį 3. Padėtį išlaikykite 10-15 s 4. Laisvai kvėpuokite 5. Keliai šiek tiek sulenkti 6. Tempimo fazės metu kilstelėkite krūtinkaulį į viršų Viršutinę nugaros dalį, pečius 1. Atsiremkite rankomis į sieną pečių plotyje 2. Sulenkite kelius; klubai tiesiai virš pėdų 3. Nuleiskite galvą tarp rankų 4.Padėtį išlaikykite 10-15 s Pečius, kaklą 1. Atsistokite ar atsisėskite ir uždėkite ranka ant priešingo peties 2. Kita ranka […]