programa masei
03
Kovas
2012
Share

Esate nusivylęs dabartine savo treniruočių sistema? Jūsų svoris ir darbiniai svoriai nesikeičia jau keletą mėnesių… ar netgi metų? Jums jau atsibodo “Ronnie Colemano super sunkios treniruotės, kurios tinka tik sportuojantiems su anaboloniais steroidais”? Perskaitę šį straipsnį pamatysite, kad bunant natūraliu kultūristu taip pat galima užauginti raumnų per gan trumpą laiko tarpą… treniruojantis tik 3 kartus per savaitę. Taigi eikime iškart prie programos. Programa: Pastaba: Prieš kiekvieną pratimą padarykite vieną apšilimo seriją su 50 % svorio nuo pagrindinės darbinės serijos. Padarykite 4 – 6 pakartojimus su šiuo lengvesniu svoriu, tik tam, kad apšiltumėt. Pritūpimai su štanga 1 x 8 – 10 pakartojimai Kojų tiesimas treniruoklyje 1 x 8 – 10 pakartojimai Kojų lenkimas treniruoklyje 1 x 8 – 10 pakartojimai Puloveris su hanteliu 1 x 8 – 10 pakartojimai Štangos spaudimas sėdint iš priekio 1 x 8 – 10 pakartojimai Nugara […]