Maisto papildai
Kultūrizmas | fitnesas | diskusijų forumas  

Eiti Atgal   Kultūrizmas | fitnesas | diskusijų forumas > Mityba, Maisto Papildai, Anaboliniai Steroidai, Dietos > Mityba

Mega Pro Mega CEE 240 kaps....  
105,00 Lt
ATP BCAA Amino Liquid Forte...  
53,00 Lt
OMP Anabolic amino 4300 325...  
135,00 Lt
Extrifit E.Nox Shock 690 g....  
199,00 Lt
Atsakyti
 
Thread Tools Display Modes
Seni 08-25-2007, 03:47 PM   #11 (permalink)
Užkietėjęs Senbūvis
 
Alkanas's Avatar
 
Registracijos Data: Mar 2007
Žinutės: 977
Padėkojai: 0
Tau: 3 padėkos(-ų) 3 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 1
Tau patarė patylėti: 1 kartą 1 įraše
Alkanas is on a distinguished road
Įprastinis

Kaip sake madafaker siu b6 ir b 12 nebutina dar papildomai gauti nes jau animal pack yra jo tai gali perduozoti bet kitu b grupes vitaminu reikia jai negauni pakankamai su maistu.

Alkanas yra offline   Reply With Quote
Seni 02-26-2008, 12:12 PM   #12 (permalink)
Užkietėjęs Senbūvis
 
vaiper's Avatar
 
Registracijos Data: Jun 2007
Vieta: Kaunas
Žinutės: 996
Padėkojai: 0
Tau: 4 padėkos(-ų) 2 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
vaiper is on a distinguished road
Įprastinis

kiek ir kokiu vitaminu reik organizmui nustatyti gana sunku... kadangi vitaminai yra papildoma dauguma maisto produktu ir papildu tai vitaminu lengva perdozuot..Vitaminai A, D, E, K priklauso riebaluose tirpių elementų grupei ir linkę kauptis kepenyse, kituose vidaus organuose bei riebaliniame audinyje. Jų perteklius sveikatai gali būti žalingas. vitamino A: perdozavus gali pradėti slinkti plaukai, džiūti oda, prasidėti depresija, sutrikti kepenų funkcija, padidėti cholesterolio kiekis. Bene garsiausias vitaminas C priklauso vandenyje tirpių papildų grupei (B1, B2, B3, B6, B12, H, P ir folio rūgštis). Kuo daugiau jų gauname, tuo mažiau sugebame pasisavinti, o perteklių pašaliname per inkstus. Todėl ilgai tikėta, kad vitamino C perdozuoti beveik neįmanoma, nes jis pasišalina su šlapimu. Britų maisto standartų agentūra įspėja, kad, suvartojus per dieną daugiau kaip 1 g vitamino C, gali pradėti skaudėti pilvą, žmogus gali viduriuoti.Tačiau profilaktinis didelių vitamino C dozių poveikis paprastiems vyrui ir moteriai beveik nepastebimas.

vaiper yra offline   Reply With Quote
Seni 05-13-2009, 11:54 AM   #13 (permalink)
Naujokas
 
Registracijos Data: May 2009
Žinutės: 24
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
esain is on a distinguished road
Įprastinis

Labai fainas straipsnis apie vitaminus tikrai daug naudingos info , atrodo viskas zinoma bet daug ir ne, pati tai vartoju papildomai gelezies preparata ferro folgamma,nes kazkaip daznai jauciu silpnuma, nuovargi, tai itariu kad gelezies trukumas ,siaip geras preparatas!

esain yra offline   Reply With Quote
Seni 05-13-2009, 01:07 PM   #14 (permalink)
Senbūvis
 
raimiss8's Avatar
 
Registracijos Data: Mar 2009
Vieta: KLAIPEDA
Žinutės: 345
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
raimiss8 is on a distinguished road
Įprastinis

b komplekso pigiai leidziamo veterinarijos vaistinese yra 100ml uz gal 13 litu tai po 1 ml dienai 100 dienu. Reikia tureti omeny kad kaikurie vitaminai gali buti toksiski jei ju perdaug. Svarbiausi butu b grupes ju neperdozuosi ir nervams raumenims jie 1 vietoj paskui c vitaminas irgi galima mega dozes kalti. Tada e vitaminas galima kapsulese galima ir aliejaus forma susirinkti geras odai ir lasteliu apsaugai. Dar kas labai svarbu ypac vyrams kalcis magnis ir cinkas juos as visada geriu nebent nera babkiu duonai Visu kitu vitaminu manau gaunam pakankamai su maistu aisku kas dijetina tai reikia butinai geru vitaminu nes mazai ka gauni is dijetos

raimiss8 yra offline   Reply With Quote
Seni 05-14-2009, 04:16 PM   #15 (permalink)
dl
Narys
 
Registracijos Data: Oct 2006
Žinutės: 31
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
dl is on a distinguished road
Įprastinis

Apie vitaminu nauda... E ir C
[url]http://podrobnosti.ua/health/2009/05/13/601771.html[/url]

dl yra offline   Reply With Quote
Seni 05-18-2009, 12:10 PM   #16 (permalink)
Patyręs Dalyvis
 
BL00d's Avatar
 
Registracijos Data: Jan 2009
Vieta: Vilnius
Žinutės: 153
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
BL00d is on a distinguished road
Įprastinis

Išversta su google translator:

Vitamins reduce the benefits of physical exercise
May 13, 2009 | 10:54

If you do physical exercises to improve metabolism and prevent diabetes, you should refrain from antioxidants such as vitamins C and E, argues the newspaper The New York Times, referring to the study.

It is known that physical activity brings many health benefits, in particular the effect on susceptibility to insulin. Doctors often advise people prone to diabetes, do more exercise, noted author of the article, Nicholas Wade.

But physical exercise cause muscle cells to metabolize glucose, combining carbon with oxygen and removing energy. In some high-oxygen molecules are released and commit chemical attack on all tissue in its path.

These active compounds of oxygen are known detrimental effects on the fabric, referred to in the article. The number of oxygen damage in the body increases with age, and according to the theory of aging is the main cause wilt organism.

The body has its own protective system to combat the destruction of oxygen, but it is not enough. So anti-oxidants, which blocks the reactive oxygen compounds, could be a solution.

Scientists led by Dr. Michael Ristou, nutritionist at the University of the yen in Germany tested this hypothesis on a group of young people who do physical exercises. Half of them had moderate doses of vitamins C and E.

It was found that in the subgroup, took vitamins, no improvement of sensitivity to insulin and the mechanism of natural protection the body from oxygen damage practically not included.

According to researchers, the reason is that the active oxygen compounds - the inevitable product of exercise - are a natural trigger to start the mechanism. Vitamins, destroying active oxygen, blocking the natural reaction of the organism.

"If you do exercises for health, there is no need to take large amounts of antioxidants," - noted Ristou. In addition, antioxidants in general are reactions that hinder the positive effects of exercise, diet and other interventions. "

"If people do exercise, it blocks the effect of insulin in metabolic reactions," - added co-author of the study, Dr. Ronald Kahn of Joslin Diabetes Research Center in Boston, referring to the effects of vitamins.

The results of the study published in The Proceedings of the National Academy of Sciences this week.

__________________
"Why do I get the feeling that if there were an actual video of Samson pushing over the temple on YouTube there would still be some geeks posting here saying that Samson didn't use strict enough form?"
BL00d yra offline   Reply With Quote
Seni 05-18-2009, 02:06 PM   #17 (permalink)
Naujokas
 
Registracijos Data: May 2009
Žinutės: 24
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
esain is on a distinguished road
Įprastinis

Dar daug naudingu savybiu turi is vitaminu tai zuvu taukai, domejausiu ju poveikiu organizmui,tai naudinga viskam beveik, ypac tie su omega 3 Riebiosiomis rugstimis, tai va zuvu taukuose esantis vitaminas D butinas kad geriau butu pasisavinamas kalcis, o kalcis reikalingas kaulams, dantims, taukuose taip pat daug vitamino E, kuris naudingas regejimui, odai. Dar yra zinoma kad zuvu taukai padeda protinei veiklai, taip pat slopina depresija, gerina imunine sistema, sanarius stiprina. Manau zuvu taukai visapusiskai naudingi zmogui! Pati vartoju irgi labai gerus taukus kapsulemis Moller's Dobbel,(neskanu skysti)) nor mollerio taukai zinomi placiai visoje europoje!

esain yra offline   Reply With Quote
Seni 06-03-2009, 07:45 PM   #18 (permalink)
Naujokas
 
Registracijos Data: May 2009
Žinutės: 24
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
esain is on a distinguished road
Įprastinis

Landziojau visur radau gera nuoroda [url=http://www.vitamin.lt]Viskas apie sveiką gyvenimo būdą, vitaminus ir maisto papildus. Specializuota vitaminų ir maisto papildų parduotuvė - „Vitaminų pasaulis“[/url], yra naudingos informacijos visokios skirtos sveikatai

esain yra offline   Reply With Quote
Seni 06-03-2009, 10:52 PM   #19 (permalink)
Užkietėjęs Senbūvis
 
Alkanas's Avatar
 
Registracijos Data: Mar 2007
Žinutės: 977
Padėkojai: 0
Tau: 3 padėkos(-ų) 3 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 1
Tau patarė patylėti: 1 kartą 1 įraše
Alkanas is on a distinguished road
Įprastinis

1912 metais vitaminus atrado ir “gyvybės aminais” pavadino lenkų mokslininkas K.Funkas. Šiandien aprašyta ir ištirta 15 vitaminų ir 7 vitaminoidai. Norint gauti pakankamai vitaminų, reikėtų suvalgyti kelis kilogramus žalumynų per dieną. Dažnai tai neįmanoma, todėl neatsitiktinai 7 iš 10 amerikiečių ir 5 ir 10 europiečių vartoja vitaminų ir mineralinių medžiagų maisto pipildus. Vitaminai - tai organiniai anglies, vandenilio ir deguonies, kartais ir azoto bei fosforo turintys junginiai. Vitaminų reikia sveikatai palaikyti ir organizmui normaliai funkcionuoti. Jie yra tarsi lyg “saugos diržai”, kurie negarantuoja saugaus važiavimo, bet saugo avarijos metu. Jie neapsaugo nuo ligos, tačiau padeda su ja kovoti. Todėl vitaminai yra nepakeičiami, jų kasdien būtina gauti su maistu. Vitaminai, galbūt norit pabrėžti jų svarbą, pavadinti abėcelės raidėmis – A, B, C, D, E. Nuolat atrandama vitaminams giminingų medžiagų, sužinoma apie naujas vitaminų savybes ir funkcijas. Šiuo metu ypač aktyviai tyrinėjama vitaminų reikšmė ląstelių senėjimui, suvėžėjimui. Su vitaminais mokslininkai sieja dideles viltis kovoje su vėžiu, ateroskleroze. Vienas ryškiausių vitaminų ir mineralinių medžiagų reikšmės lėtinių ligų profilaktikai įrodymų – vitamino D ir kalcio vartojimas užkirsti kelią osteoparozei.
Vitaminai yra svarbūs todėl, kad, įeidami į fermentų sudėtį, reguliuoja jo biochemines reakcijas, kurių ląstelėse gali įvykti net po 2000, t.y. daugiau nei bet kurioje gamykloje. Mokslininkams susidomėjus mitybos įpročių ir įvairių žmonių varginančių ligų sąsaja, paaiškėjo, kad tinkamai maitinantis galima išvengti daugelio ligų. įrodyta, kad gausus vaisių ir daržovių vartojimas mažina vėžio riziką, o pakankamas antioksidantų kiekis (flavonuidų, vitamino E, С) gerokai sušvelnina molekules ir audinius žalojančius oksidacinius procesus. Jau niekas neneigia, kad norint išvengti liūdnų osteoparozės pasekmių būtina vartoti pakankamai kalcio ir vitamino D.
Vitaminai skirstomi į vandenyje ir riebaluose tirpius vitaminus. Riebaluose tirpsta vitaminai A, D, E ir K. Esant pertekliui jie gali kiek deponuotis organizmo riebaluose ir organuose. Kitą grupę sudaro vandenyje tirpūs B vitaminai, kurie veikia kaip kofermentai, fermentinėse sistemose. Šių vitaminų perteklius greitai pašalinamas iš organizmo.

Kai su maistu negaunama pakankamai vitaminų, išsivysto hipovitaminozė. Žmonijos istorija mena, kai dėl vitaminų ar mikroelementų trūkumo žūdavo tukstančiai žmonių, kariuomenės ar laivynų įgulos. Šiandien dažnesnės polihipovitaminozės – būklės, kai šiek tiek trūksta įvairių vitaminų ir mikroelementų. Jos pasireiškia bendru organizmo negalavimu: greitai pavargstama, juntamas silpnumas, mažėja apetitas, žmogus tampa nervingas, susilpnėja jo atsparumas ligoms. Ilgesnį laiką stingant tik kurio nors vieno vitamino, susergama jam būdinga avitaminoze. Nepakankant vitamino B12 susergama piktybine anemija, o jei trūksta vitamino A – vystosi vištakumas (sutrikęs matymas prieblandoje). Per didelis vitaminų kiekis sukelia hipervitaminozę. Ji pasitaiko perdozavus grynus vitaminus. Todėl juos reikia vartoti labai atsargiai, tiksliai laikantis nurodytų instrukcijose normų. Kiek organizmui reikia vitaminų, priklauso nuo gyvenimo ir klimato sąly¬gų, mitybos pobūdžio, vitaminų reikšmės medžiagų apykaitai. Vitaminų poreikis padidėja sergant, dirbant sunkų fizinį darbą, šalto arba karšto klimato sąlygomis, smarkiai prakaituojant, dirbant su cheminėmis medžia¬gomis. Kartais vitaminų gali trūkti valgant ir vitaminingus maisto produk¬tus, mat netinkamai paruoštuose ar netinkamai laikomuose produktuose vitaminai greit yra. Todėl daug žmonių vartoja vitaminus reguliariai, maisto papildus.
Idealu būtų, jei pakankamai vitaminų gautume su maistu. Tarkime, viename apelsine yra tiek pat vitamino C, kiek ir vienoje piliulėje. Ką rinktis? Atsakymas vienas – apelsiną. Pirmiausia apelsine, be vitamino C, dar yra beta karotino, kalcio, kalio. Be to, čia mums yra būtinų skaidulų, taip pat gali būti įvairių veikliųjų medžiagų, kurios padėtų išvengti širdies ligų ar vėžio. Tačiau bėda ta, kad viskas daug sudėtingiau, nei suvalgyti apelsiną. Kasdien riekia suvartoti daug ir įvairių daržovių, vaisių, grūdinių, pieno produktų, tinkamai išsirinkti mėsą, žuvį. Nereikia pamiršti, kad dalis vitaminų suyra ruošiant maistą ar netinkamai vartojant maisto produktus. (pavyzdžiui, suvalgius žalių morkų, pasisavinama tik 10-14 proc. beta karotino) Tuomet reikalingą vitaminų ir mineralinių medžiagų kiekį užtikrinti galima nuolat vartojat maisto papildus.
Termiškai perdirbant maistą išsaugoti vitaminus nelengva, todėl jų nemažai netenkama. Virtoje mėsoje išlieka vitaminas B2, PP – 80 – 85 proc., B1 – 60 proc., kiaulienoje 60 – 67 proc. Sakoma, kad šviežios daržovės ir vaisiai yra vitaminų „namai“. Tačiau netinkamai juo perdirbant galima sunaikinti beveik visą vitaminą C. Nemažai jo suyra, kai daržovės plaunamos ir susmulkinamos, jei bet kaip sumetamos į puodą, į neverdantį vandenį, per ilgai verdamos. Vartokite šviežias daržoves ir vaisius, virkite kuo mažesniame kiekyje vandens ir kuo trumpiau. Vitaminai gerai išsilaiko rūgščioje terpėje, pavyzdžiui, raugintuose kopūstuose (net ir verdant), arba apšlaksčius daržoves citrinos sultimis. Riebaluose tirpūs vitaminai A, D, F, K ir beta karotinas verdant beveik nesuyra. Tačiau suvalgius žalią morką, beta karotino pasisavinama tik 12-14 proc., o pakaitintą riebaluose – net 60 proc. Mūsų klimato sąlygomis daugiausia vitamino C yra bulvėse ir kopūstuose. Daug jo suyra jau skutant bulves, nes daugiausia vitamino C yra po lupenom. Supjaustytos bulvės vandenyje per 30 min. netenka apie 40 proc. vitamino C. Daugiau jo išlieka bulvių nuovire. Nemažai vitamino C suyra pakartotinai šildant maistą.
Nustatyti ar pakankamai gauname vitaminų yra nelengva. Be to, kiekvieno žmogaus kraujyje visada yra tam tikra vitaminų ir mineralinių medžiagų koncentracija, todėl būtina kasdien pildyti jų atsargas. Dalį vitaminų, ypač B grupės, sintetina žarnyno mikroflora. Todėl hipovitaminozės požymiai pasireškia negreitai ir nustatinėti koncentraciją kraujyje yra netikslinga. Dažniausiai pasireiškia vitamino C hipovitaminozės požymiai: valant dantis skauda, ir kraujuoja dantenos.

Alkanas yra offline   Reply With Quote
Seni 06-03-2009, 11:34 PM   #20 (permalink)
Užkietėjęs Senbūvis
 
Alkanas's Avatar
 
Registracijos Data: Mar 2007
Žinutės: 977
Padėkojai: 0
Tau: 3 padėkos(-ų) 3 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 1
Tau patarė patylėti: 1 kartą 1 įraše
Alkanas is on a distinguished road
Įprastinis

Karnitinas, kitaip dar L-karnitinas – natūralus, į B grupės vitaminus panašus junginys, kuris padidina ląstelių membranų pralaidumą riebiosioms rūgštims. Karnitinas padeda transportuoti šias rūgštis į mitochondrijas, kuriose jos yra panaudojamos energijai gauti

Pradzioja siek tiek pakeitimu...
Butu idomu is sportininku suzinoti kokius vitaminus ir mineralus jie vartoje (uzsiima sporto saka kokia) kad pasidalinti savo teorijos ir praktikos ziniomis apie vitaminus

Vitaminu ir mineralu kompleksas dazniausei buna vienoje tableteje (na aisku tukumas tas kad ju dozes mazos), bet va yra tokia isvesta ir dar kazin kada bus tinkamai pagrysta hipoteze, kad vienoje tableteja (ar keliose tabletese) tie kompleksai nelabai efektyvus, nes nezine kaip kekvieno atskiro individo organizme sureaguos tas kompleksas - ar isisavins visos tos medziagos kurios yra tame komplekse. Tai aisku tas dalykas yra pigesnis ir patogesnis (aisku jai kas diskomforta jaucia rydamas daug tableciu ) tai tas dalykas jam kaip tik.
O seip rekomenduojama ir patarema po viena tablete gerti atskirai (pvz vitaminas: b kompleksas + vitaminas c + kalcis + cinkas + ir t.t.) aisku sitas dalykas yra geriau nes pirmiausei dozes bus daug didesnes ir zinosim kad tai tikrai isisavins tie vitaminai, bet iseis finansiskai brangiau. Dar vienas dalykas yra tai ar mes pirkdami zesime i kainas tai jai pirksime naturalius produktus (apie vitaminu tabletes vis dar sneku ) tai kainuos daug brangiau net kelis kart nei perkant sintetinius, aisku visi sutinkam kad naturalus (na kiek tas naturalumas gali buti vis tiek yra sintetika bet ne tiek kiek perkant grynai "nenaturalu" produkta )yra daug geriau - sveikiau uz sintetinius. Bet naturalus produktas gali visas neisisavinti ir leciau tai isisavinama, o sintetinis isisavina visas (kiek teigiama) ir daug greiciau nei uz naturalu. Tai gi spresti patiems ka pirkti.

Seip pats asmeniskai su gera dieta (na kokia ta gera imi apsiskaiciuoji viska ir pasiziuri ko tas produktas turi - vitaminu, mineralu) vartoju Cinko magnio ir kalcio kompleksa + b vitamino kompleksa + c vitaminas.


Last edited by Alkanas; 06-03-2009 at 11:55 PM.
Alkanas yra offline   Reply With Quote
Atsakyti

Thread Tools
Display Modes

Žinučių Siuntimo Taisyklės
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Įjungta
Veidukai yra Įjungta
[IMG] kodas yra Įjungta
HTML kodas yra Išjungta
Trackbacks are Įjungta
Pingbacks are Įjungta
Refbacks are Išjungta


Similar Threads
Tema Temos Pradininkas Forumas Atsakymai Paskutinė Žinutė
Del vitaminu Stigas Naujokams 5 03-19-2011 09:14 PM
vitaminu ir mineralu vartojimas Dangus Maisto papildai 4 08-30-2009 10:06 AM
Meiles poveikis organizmui sport Bendras 23 03-05-2009 06:56 AM
mineralu ir vitaminu naudojimas sportoholikas Maisto papildai 13 01-10-2008 08:00 PM
steroidu itaka organizmui benass Naujokams 49 06-10-2007 12:25 AM


Visi laikai yra GMT +3. Dabartinis laikas yra 09:21 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0
©2005 - 2014 Bodybuilding.lt
BodyBuilding.lt statistika