Maisto papildai
Kultūrizmas | fitnesas | diskusijų forumas  

Eiti Atgal   Kultūrizmas | fitnesas | diskusijų forumas > Moterų Bei Panelių Kampelis > Moterų tema

OMP 5+1 Whey protein 2270...  
248,00 Lt
ATP Tribulus Terrestris 100...  
49,00 Lt
Aone Stamimax Energy 450g...  
29,00 Lt
Mega Pro Mega Tribulus 1000...  
108,00 Lt
Atsakyti
 
Thread Tools Display Modes
Seni 02-21-2008, 09:15 AM   #21 (permalink)
Forumo Senolis
 
Registracijos Data: Sep 2006
Žinutės: 5,441
Padėkojai: 103
Tau: 88 padėkos(-ų) 71 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 1
Tau patarė patylėti: 34 kartus(-ų) 33 įrašuose(-ų)
KARL is on a distinguished road
Įprastinis

bet kaip ten su tuo pagaliu ??? kur ji deti ? :S

KARL yra offline   Reply With Quote
Seni 02-21-2008, 01:12 PM   #22 (permalink)
Moderator
 
fitness's Avatar
 
Registracijos Data: Jun 2005
Vieta: Birmingham
Žinutės: 2,001
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 14 kartus(-ų) 14 įrašuose(-ų)
fitness is on a distinguished road
Įprastinis

Citata:
Originaliai Išsiųstas KARL Peržiūrėti Žinutę
bet kaip ten su tuo pagaliu ??? kur ji deti ? :S
kaip ir svarmeni-imi i rankas

__________________
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision.
fitness yra offline   Reply With Quote
Seni 02-22-2008, 07:57 PM   #23 (permalink)
Patyręs Senbūvis
 
cemodanas's Avatar
 
Registracijos Data: Apr 2006
Vieta: Vilnius
Žinutės: 701
Padėkojai: 8
Tau: 3 padėkos(-ų) 3 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 2
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
cemodanas is on a distinguished road
Įprastinis

Citata:
Originaliai Išsiųstas Nida Peržiūrėti Žinutę
Fitness, tai ar va sitaip? ([URL]http://www.youtube.com/watch?v=BxqSHdVLri8[/URL]) Tik istiestose rankose lazda?
Siame filmuke rodomi keli susirietimu variantai-ranku pirstai prie ausu; rankos uz galvos, o alkunes kiek i priek;, su istiestomis i virsu rankomis; su svoriu ant krutines.
o geras kaip jis ten negerai pradejo daryt, o jin sako stop stop you are hurting yourself, tai as va taip buten ir darydavau taip staigai uz kaklo suemes lygiai taip pat.

__________________
Hooooah, liesa pikta mašina! zudykriebalus.lt
cemodanas yra offline   Reply With Quote
Seni 09-19-2008, 06:27 PM   #24 (permalink)
Naujokas
 
Registracijos Data: Sep 2008
Žinutės: 3
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
cikita is on a distinguished road
Įprastinis

o db as su klausimeliu norint kuo greiciau isnaikinti riebaliukus po oda,atsilenkimus ir visus kitus pratimus skirtus pilvo presui reikia daryti greitai ar letai?

cikita yra offline   Reply With Quote
Seni 09-19-2008, 06:47 PM   #25 (permalink)
Forumo Senolis
 
Registracijos Data: Sep 2006
Žinutės: 5,441
Padėkojai: 103
Tau: 88 padėkos(-ų) 71 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 1
Tau patarė patylėti: 34 kartus(-ų) 33 įrašuose(-ų)
KARL is on a distinguished road
Įprastinis

Citata:
Originaliai Išsiųstas cikita Peržiūrėti Žinutę
o db as su klausimeliu norint kuo greiciau isnaikinti riebaliukus po oda,atsilenkimus ir visus kitus pratimus skirtus pilvo presui reikia daryti greitai ar letai?
as uz letai kaip pvz 50 atsilenkimu daug lengveu padaryt greit nei leeeetai taigi raumuo labeu dirba labeu dega kolorijos

beto judesiai turi buti -SLOW and controled [en, del grammer nesikabinkit]

KARL yra offline   Reply With Quote
Seni 09-19-2008, 06:49 PM   #26 (permalink)
Forumo Vilkas
 
Registracijos Data: Mar 2008
Žinutės: 3,577
Padėkojai: 10
Tau: 137 padėkos(-ų) 94 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 6
Tau patarė patylėti: 17 kartus(-ų) 12 įrašuose(-ų)
Fairy is on a distinguished road
Įprastinis

Citata:
Originaliai Išsiųstas cikita Peržiūrėti Žinutę
o db as su klausimeliu norint kuo greiciau isnaikinti riebaliukus po oda,atsilenkimus ir visus kitus pratimus skirtus pilvo presui reikia daryti greitai ar letai?
Pradekim nuo to, kad nera tokiu pratimu, kurie degintu riebalus lokaliai (nuo kurios nors kuno vietos isskirtinai, cia genetika savo padaro - pas vienus riebalu proporcingai daugiau ant pilvo, pas kitus tolygiai po visa kuna, pas kitus ant veido/sedmenu/galuniu ir t.t). Atsilenkimai gali tik pastangrinti raumenis ir juos nezymiai padidinti. Jums ko gero padetu cardio pratimai (apie juos paieskoj info rasit), preso pratimu darymas 2 valandas tikrai nera pats efektyviausias budas mesti riebalus, bet nereiktu ju visiskai ignoruot, karta ar du per savaite galima padaryti. O del darymo greicio tai labai individualus dalykas, svarbu nepersistengt skubant ir nesiraityti per ilgai. Na o visu svarbiausia yra mityba (paieskoj taip pat visa info). Galima apsigyvent sporto klube ar ten praleisti visa diena - be mitybos sureguliavimo nieko nebus.

o grynai del technikos tai KARL teisus: svarbu kontroliuoti svori darant leidziantis ant zemes, nereikia kristi atpalaidavus presa

Fairy yra offline   Reply With Quote
Seni 09-20-2008, 01:20 PM   #27 (permalink)
Naujokas
 
Registracijos Data: Sep 2008
Žinutės: 3
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
cikita is on a distinguished road
Įprastinis

na seip as einu i sporto sale 2-3k.plius dar dvi papildomos treniruotes per sav.po sales tai (1.kikbokso(pan.kaip aerobika,tik ten naudojami boxingo ir kicko pratimai) ir 2.TLB,tai pilvui,kojoms ir uzpakaliui).Tai iseina,kad padarau programa saleje ir dar po jos nueinu i viena is situ uzsiemimu.kartais dar pora kartu per sav.pabegioju rytais ir beveik kas ryta darau atsilenkimus.Taip pat stengiuosi bent karta ar du per sav.pazaisti lauko tenisa. Tai sportinio aktyvumo,manau,kad uztenka.
Na va bet su maistu,tai man truputi problema,nes negaliu gyventi be saldumynu,kas dien jauciu ju trukuma
O kas del mano preso,tai visada ji turejau grazu,bet po gimdymo prasitampe oda ir db po tos odos sluoksniu esantis mazas riebalu sluoksniukas mane siutina seip po juo jauciu stipru preso raumeni,bet as noriu,kad jis graziai is isores matytusi,kad butu labiau isryskejes.Gal kaip nors imanoma butu ta siek tiek issitampiusia mano oda atstatyti ar cia jau nebeimanoma?
p.s.nepagalvokite,kad ji kaba kaip maisas bet kai susilenkiu,tai siek tiek matosi

cikita yra offline   Reply With Quote
Seni 09-20-2008, 01:33 PM   #28 (permalink)
BLM
Forumo Vilkas
 
BLM's Avatar
 
Registracijos Data: Jun 2007
Vieta: Vilnius
Žinutės: 2,695
Padėkojai: 21
Tau: 46 padėkos(-ų) 33 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 2
Tau patarė patylėti: 2 kartus(-ų) 1 įraše
BLM is on a distinguished road
Įprastinis

Na reiketu pastiprinti raumenukus toje vietoje kad labiau aptemptu ta oda. O siaip su laiku turetu susitvarkyti (cia tau fairy tikriausiai daugiau galetu pasakyti.) Na, o saldumynu, kaip pati supranti, reiketu pasimazinti siek tiek Atsisakyti gal ir nereikia, bet kas per per daug, tas nesveika.

BLM yra offline   Reply With Quote
Seni 09-20-2008, 02:00 PM   #29 (permalink)
Moderator
 
extremasss's Avatar
 
Registracijos Data: Feb 2006
Vieta: Kaunas
Žinutės: 3,245
Padėkojai: 19
Tau: 55 padėkos(-ų) 33 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 3 kartus(-ų) 3 įrašuose(-ų)
extremasss is on a distinguished road
Siųsti žinutę per Skype™ kam extremasss
Įprastinis

Citata:
Originaliai Išsiųstas cikita Peržiūrėti Žinutę
na seip as einu i sporto sale 2-3k.plius dar dvi papildomos treniruotes per sav.po sales tai (1.kikbokso(pan.kaip aerobika,tik ten naudojami boxingo ir kicko pratimai) ir 2.TLB,tai pilvui,kojoms ir uzpakaliui).Tai iseina,kad padarau programa saleje ir dar po jos nueinu i viena is situ uzsiemimu.kartais dar pora kartu per sav.pabegioju rytais ir beveik kas ryta darau atsilenkimus.Taip pat stengiuosi bent karta ar du per sav.pazaisti lauko tenisa. Tai sportinio aktyvumo,manau,kad uztenka.
Na va bet su maistu,tai man truputi problema,nes negaliu gyventi be saldumynu,kas dien jauciu ju trukuma
O kas del mano preso,tai visada ji turejau grazu,bet po gimdymo prasitampe oda ir db po tos odos sluoksniu esantis mazas riebalu sluoksniukas mane siutina seip po juo jauciu stipru preso raumeni,bet as noriu,kad jis graziai is isores matytusi,kad butu labiau isryskejes.Gal kaip nors imanoma butu ta siek tiek issitampiusia mano oda atstatyti ar cia jau nebeimanoma?
p.s.nepagalvokite,kad ji kaba kaip maisas bet kai susilenkiu,tai siek tiek matosi
prie viso tavo judesio tik maistas daugiau be varijantu,jei nori kad ne taip stogas vaziuotu kai nevalgisi saldumynu nusipirk all stars firmos lipodex papildeli jis skatina seratonino(laimes hormono)isiskyrima ta pati daro ir sokoladas todel zmones ji taip ir megsta cia butu viena is iseiciu neryt saldumynu bet aisku stebuklingu piliuliu nera reiks ir elementarios valios jei neturi pakankamos motyvacijos jokie patarimai tau nepades kaip darai tiek ir turi organizmo dar nieks neapgavo ir nieko is jo neissiderejo jei supranti apie ka as.
tiesa jei norisi nebutinai sokolado o tik bet kokiu saldumynu tai reikstu kad organizmui truksta gliukozes,tada reiktu ja bandyt gaut is maisto produktu tai yra sudetingu anglevandeniu o tavo atvejy manau tu ja atstatai is saldumynu ir kaip pradedi tai sunku sustot todel dar pasikartosiu reik balansuot mityba kito kelio kaip ir ner.


Last edited by extremasss; 09-20-2008 at 02:06 PM.
extremasss yra offline   Reply With Quote
Seni 09-20-2008, 06:45 PM   #30 (permalink)
Naujokas
 
Registracijos Data: Sep 2008
Žinutės: 3
Padėkojai: 0
Tau: 0 padėkos(-ų) 0 įrašuose(-ų)
Patarei patylėti: 0
Tau patarė patylėti: 0 kartus(-ų) 0 įrašuose(-ų)
cikita is on a distinguished road
Įprastinis

siaip tai as noriu ne vien sokolado,man svarbu,kad saldu,nes pastebejau,kad mano tetis,mano senelis irgi tokie,kad neduok pavalgyti,bet duok saldumynu :d
o kazkada bandziau iveikti sita problema ir geriau kazkokias tabletes,kad nesinoretu saldumynu(jei neklystu chroma)tai kai pradejau jas gerti,dar daugiau saldumynu valgydavau mano organizmas i saldumynus reaguoja kaip i narkotikus,jei taip galima pasakyti,nes ju negavusi galiu iseiti is proto(jauciuosi blogai,jegu nebeturiu,nuotaika prasta,suirzusi lb bunu,vat tada ir nebezinau ko noriu,maista galiu pradeti kisti viska is eiles ir t.t.) kad mano organizmui truksta gliukozes,ta pastebejau senai,vat todel juos ir valgau.
Taciau jie man lb neina i kuna,nes mano ugis 166,o svoris apie 52,na bet pora gilogramiuku minus,tai nepamaisytu nuo kai kuriu viecikiu :d

cikita yra offline   Reply With Quote
Atsakyti

Thread Tools
Display Modes

Žinučių Siuntimo Taisyklės
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Įjungta
Veidukai yra Įjungta
[IMG] kodas yra Įjungta
HTML kodas yra Išjungta
Trackbacks are Įjungta
Pingbacks are Įjungta
Refbacks are Išjungta


Similar Threads
Tema Temos Pradininkas Forumas Atsakymai Paskutinė Žinutė
Kaip įgauti pilvo gražų pilvo presą? Edzhius Treniruotės 23 07-30-2010 03:09 AM
Ištvermė. Kaip teisingai lavint? negyvas Treniruotės 82 05-27-2008 04:32 PM
Kokius pratimus daryti kad padydetu delnas??? justeras Bendras 33 11-22-2007 10:55 AM
Ab Trainer pilvo preso treniruoklis Naturis Bendras 9 07-10-2007 10:24 AM
kokius pratimus galima daryti su gira? squader Treniruotės 5 09-10-2005 04:10 AM


Visi laikai yra GMT +3. Dabartinis laikas yra 02:50 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0
©2005 - 2014 Bodybuilding.lt
BodyBuilding.lt statistika